łódż-kaliska Rozklad jazdy PKP

Mój serwis - Przyladek wiecznego szczescia

Temat: Na Slask przez Torun
codziennego kursowania relacji Gdynia - Katowice i Gdynia - Bielsko Biała ominą Inowrocław. Kursować one będą nieco dłuższą trasą przez Bydgoszcz, Toruń Gł. i Łódź Kaliską. Podobnie będzie w drodze powrotnej. ... zakończeniu robót zostanie skrócony czas jazdy pociągów pasażerskich ze Śląska przez Inowrocław na Wybrzeże. (szcz) 18 Listopada 2002 Hm, PLK rzeczywiście chce wyremontować węglówkę czy to zwykłe mydlenie oczu? Tarhimdugurth
Źródło: topranking.pl/1568/na,slask,przez,torun.php



Temat: [cyt][Łódzkie] Wrócą zlikwidowane pociągi
Bartek Przybylski napisał(a): Urząd Marszałkowski i spółka PKP Przewozy Regionalne podpisały wczoraj porozumienie o przywróceniu niektórych połączeń kolejowych, zlikwidowanych w nowym rozkładzie jazdy, który wszedł w życie 9 grudnia. Na trasę wrócą pociągi relacji Łódź Kaliska - Łowicz i Zduńska Wola - Herby Nowe przez Chorzew Siemkowice. Oby przywrócili ten poranny z Herbów na skomunikowanie z Inowrocławiem
Źródło: topranking.pl/1572/cyt,lodzkie,wroca,zlikwidowane,pociagi.php


Temat: Reymont, Widawa, Soła...
Użytkownik " eustachylodz" <eustachyl@NOSPAM.gazeta.plnapisał Czy ktoś może wyjaśnić, dlaczego Reymont, Widawa, Soła w nowym rozkładzie jazdy nie jadą do Łodzi w sobotę? Dlaczego Reymont i pospieszny Wrocław Gł - Ostrów (Kaliska) ... nich jedzie do/przez Łódź, a więc osiemsettysięczne miasto i po drodze wiele małych miast. Gdzie tu logika? W PKP istnieje jakieś irracjonalne przekonanie (na znacznie większą skalę w IC), że od południa w sobotę do południa w niedzielę wszyscy śpią. W nowym rozkładzie i tak będzie lepiej, teraz były takie atrakcje jak brak pociągu z W-wy do Wrocławia p. Poznań przez 24...
Źródło: topranking.pl/1572/reymont,widawa,sola.php


Temat: Piechota z Zachodniego na Centralny?? Jaki czas??
On Wed, 20 Oct 2004 15:30:06 +0200, Alekloco <usunto-o@rower.com wrote: 1) Wpisz sobie "Łódź Kaliska" w rozkład jazdy na www.pkp.pl i zobacz co wyjdzie 2) Formalnie nie ma czegoś takiego jak...
Źródło: topranking.pl/1789/piechota,z,zachodniego,na,centralny,jaki,czas.php


Temat: Strajk kolejarzy w Koluszkach
pociagow i infrastruktury kolejowej. Nikt mi nie wmowi ze mozna ukrasc tony wegla albo zdemontowac kilkusetmertrowe odcinki szyn jesli sie nie ma wtyczek w PKP ktora powie o rozkladzie jazdy i zwyczajach kolejowych! Zeby oni tylko siebie okradali ale oni nawet porzadnie pracowac nie potrafia. Przerost zatrudnienia w PKP to jakies 80% ale czy ktos widzial w Polsce czysty pociag albo dworzec?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,63,9694068,9694068,Strajk_kolejarzy_w_Koluszkach.html


Temat: Nowy rozkład PKP - będzie bosko... :-(
Wrócą zlikwidowane połączenia PKP lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/683126.html Urząd Marszałkowski i spółka PKP Przewozy Regionalne podpisały wczoraj porozumienie o przywróceniu niektórych połączeń kolejowych, zlikwidowanych w nowym rozkładzie jazdy, który wszedł w życie 9 grudnia. Na trasę wrócą pociągi relacji Łódź Kaliska - Łowicz i Zduńska Wola - Herby Nowe przez Chorzew Siemkowice. Przywrócenie połączeń wymaga jednak przygotowań technicznych, w związku z czym PKP nie podały...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,51654760,51654760,Nowy_rozklad_PKP_bedzie_bosko_.html


Temat: Remont na trasie Łódź-Warszawa
http://www1.gazeta.pl/lodz/1,35136,1718577.html "Od poniedziałku pociągi do Warszawy kursują jednym torem. To wydłuży ich podróż Łódzki oddział zakładu linii kolejowych PKP wymienia tory na trasie Łódź- Warszawa. Remont prowadzony jest między Koluszkami a ... czasie pociągi kursujące między Łodzią a Warszawą mają jeździć dłużej. Zmiany w rozkładach jazdy sięgają od kilku minut do pół godziny i są wprowadzone na planszach wiszących na dworcach. - Staraliśmy się ułożyć rozkład tak, żeby pociągi pośpieszne opóźniały się jak najmniej - wyjaśnia Andrzej Frankowski z Zakładu Przewozów Regionalnych PKP w Łodzi. - Dlatego składy relacji Łódź - Warszawa będą jeździć ... przez łódzki oddział PKP. W przyszłym roku pracownicy zakładu linii kolejowej chcieliby wymieniać kolejne odcinki szyn, ale wszystko zależy od budżetu. Założenie jest takie, żeby w ciągu pięciu lat wymienić tory na całym "łódzkim" odcinku trasy, czyli między Łodzią Kaliską a Miedniewicami koło Skierniewic. To pozwoli przywrócić prędkość pociągów na tym odcinku do 120 km/godz."
Źródło: topranking.pl/1568/remont,na,trasie,lodz,warszawa.php


Temat: Koniec całodobowej kasy w Solcu Kujawskim...
czynna jest od 6:30 do 19:30. Do 18:30. Kolejny raz PKP dowiodły że nie dbają o swoich klijentów, ponieważ jak wiadomo mi, od nowego rozkładu jazdy pociągów, pojawiło sie kilka nocnych pociagów jak np. o 00:30 albo i później.... Czytaj uwaznie rozklad - Dotyczy to pociagow w sezonie letnim. A caloroczne biorac pod uwage - ostatni pociag wieczorny odjedzie z soleckiej stacji o 23:13 a pierwszy poranny o 5:02. Pociag pospieszny Gdynia Glowna - Bielsko Biala wyjezdzajacy z Bydgoszczy o godzinie 23:23 na stacji w Solcu nie bedzie sie zatrzymywal. Według mnie PKP ... razie niech PKP zlikwiduje w ogóle kasy biletowe, jak  bilet można kupić w pociagu. A już o braku ławek na peronach nie wspomnę... No brak lawek to fakt. Ale to mozna...
Źródło: topranking.pl/1568/koniec,calodobowej,kasy,w,solcu,kujawskim.php


Temat: Impreza na Jedrzejowskiej
moze 17.05? Tylko, ze chyba trzeba bedzie wrocic PKSem z Pinczowa do Jedrzejowa/Kielc [kolejka powrotna ma rozklad: 14:40 o Pinczow 15:10 p Umianowice 17:20 o Umianowice [sic!] 18:30 p Jedrzejow Wask...] To jestesmy umowieni? Wesolych Swiat! :)) Wojtek 'Kiefer' Kurzyjamski kie@PKP.promail.pl UIN: 11367700 [usun PKP.] ;)
Źródło: topranking.pl/1570/impreza,na,jedrzejowskiej.php


Temat: V szlakowa a V handlowa
oczywiscie nie ma, a bardzo by sie przydal; to wlasnie jest cale PKP ;-((((. Wyszedl mi calkowity czas jazdy z Kielc do Lodzi Fabr. 2h 57min przy uwzglednieniu 10 min na zmiane loka w Skarzysku, Ja tez ukladalem podczas nudnych zajec uniwersyteckich rozklad dla takiego poc. Wyszlo mi ok. 2h50 do Lodzi Widzew - moje zalozenia byly nastepujace: 1.Obsluga SU45/46 [nie mam ... czasu A.Massel rzucil] zeby puscic go na Kaliska i skomunikowac z posp. do Gdynii [odj. LKal. 1007]. W takim przypadku musi byc wahadelko LF-LWidzew-LF i wtedy przyjazd na LWidzew ok. 0925 (zajecia na UL zaczynaja sie o 0945, czas dojscia z Fabrycznej - 5-7'] a na Kaliska ok. 0955. Wyjazd z Kielc - okolo 0635. Powrot okolo 1515 z Widzewa [1445 z Kaliskiej, 1505 z Fabrycznej] i przyjazd do Kielc okolo 1805-1810. BTW - zauwazylem, ze _kazdy_ osobowy z Tomaszowa w kierunku SK stoi w Konskich minimum 5 minut. W kierunku przeciwnym postoje...
Źródło: topranking.pl/1570/v,szlakowa,a,v,handlowa.php


Temat: RJ00/01 - widziane z Lodzi
Łodzianinem do Warszawy [Środa, 4 kwietnia 2001] Nowy rozkład jazdy PKP nie przewiduje wielkich cięć w połączeniach lokalnych W nowym rozkładzie jazdy PKP, który zacznie obowiązywać od 10 czerwca, Łódź otrzyma ... codziennego letniego (w tym roku od 23 czerwca do 3 września) połączenia 'Błękitną Falą' ze Świnoujściem. Pociąg z Łodzi Kaliskiej odjeżdżać będzie o godz. 6.22. W Kutnie zostanie doczepiony do warszawskiego ... z Kaliskiej o godz. 10.54, w Kołobrzegu po godz. 18. W wakacje wydłużona będzie też, do Piszu, trasa pospiesznego do Olsztyna &#8211; 'Mazury' (odjazd z Łodzi Fabrycznej o godz. 4.55). 'Soła' ... cięć w ruchu regionalnym. Na razie wiadomo, że zlikwidowany zostanie pociąg odjeżdżający z Łodzi Kaliskiej do Koluszek po godz. 14 i wracający z Koluszek po 18, oraz osobowy z Koluszek do ... Łowicza do Warszawy przez Sochaczew o godz. 16.30 oraz Łódź &#8211; Sieradz (o 9.20 z Łodzi Kaliskiej i po godzinie w Sieradzu, o 18.33 z Sieradza i o 19.38 w Łodzi)....
Źródło: topranking.pl/1571/rj00,01,widziane,z,lodzi.php


Temat: Praga bliżej wroclawian
to z ich miasta jechał pociąg do Pragi. Tak - wszystkim, szczególnie temu z Białegostoku. Stanęło na tym, że pociąg będzie wyjeżdżał z Poznania i jechał przez Wrocław. Z rozkładu jazdy ... być kolejny pociąg usunięty, a to już takie dobre nie byłoby. Nie wiem dlaczego PKP tak udupia co roku linię Łódź Kaliska - Ostrów Wlkp. - Wrocław? Pociągi do Poznania już ... To dopiero były pociągi! Nie zdziwię się więc bardzo, jak również do trzech dziennych, które jeszcze jeżdzą, dobiorą się przy okazji likwidacji Bohemii. Patrzę teraz na rozkład z 2002 roku i...
Źródło: topranking.pl/1572/praga,blizej,wroclawian.php


Temat: [cyt][Łódź] Wróci Skarżysko-Łódź, zniknie 16 innych?
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/648990.html *Autobusy zamiast pustych pociągów* Co najmniej szesnaście pociągów w regionie łódzkim zniknie z nowego rozkładu jazdy PKP, który ma zacząć obowiązywać w grudniu, a kolejne 32 połączenia stoją pod znakiem zapytania. Urząd Marszałkowski, który finansuje pasażerskie przewozy kolejowe, rozważa zastąpienie pociągów autobusami. Przesądzony jest los trzech pociągów z Łodzi Kaliskiej do Łowicza oraz połączenia Zduńska Wola - Częstochowa przez Chorzew Siemkowice, Kutno - Włocławek i Koluszki - Tomaszów. Ale to nie wszystko, bo kolej uzgodniła z Urzędem Marszałkowskim, że z 217 pociągów osobowych kursujących obecnie po województwie łódzkim, w nowym rozkładzie pewnych ... do Łodzi Fabrycznej. (kr, jj)  -  Dziennik Łódzki * Przypomnę nieśmiało, że w ostatni piątek z pociągu Łódź Kaliska - Łowicz o 14:40 skorzystało więcej niż 50 osób. Więc według logiki...
Źródło: topranking.pl/1574/cyt,lodz,wroci,skarzysko,lodz,zniknie,16,innych.php


Temat: uwaga: opóźnienia Łódź-Warszawa
uwaga: opóźnienia Łódź-Warszawa lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/218571.html Dłużej do Warszawy Wtorek, 22 października 2002r. Na trasie kolejowej między Rogowem a Płyćwią rozpoczął się remont sieci trakcyjnej. Roboty potrwają do 30 października. Dla pasażerów oznacza ... z dworca Łódź Fabryczna do Warszawy. - pociąg osobowy odjeżdżający ze Skierniewic o godz. 16.35 do Łodzi Fabrycznej. Na stacjach na tej trasie zatrzymuje się pociąg pospieszny wyruszający z Warszawy o ... z Łodzi Fabrycznej zabiera podróżnych na trasie z Koluszek do Skierniewic. - pociąg relacji Skierniewice – Łódź (odjazd ze Skierniewic o godz. 17.35) kursuje tylko na trasie Łódź – Koluszki. Zmieniły się także godziny odjazdów: - pociąg pospieszny z Łodzi do Warszawy zamiast o godz. 14.44 odjedzie o godz. 14.34. - ekspres „Odra” wyruszy z Łodzi Kaliskiej o godz. 19.14 (zamiast o ... o godz. 9.44, 11.44 i 16.44 wyjadą o godz. 9.54, 12.04 i 17.14. Od 4 listopada roboty będą prowadzone przez całą dobę. Konieczne będą kolejne zmiany w rozkładzie jazdy PKP.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,3344775,3344775,uwaga_opoznienia_Lodz_Warszawa.html


Temat: Autobusy zamiast pustych pociagów
Autobusy zamiast pustych pociagów Autobusy zamiast pustych pociągów lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/648990.html Co najmniej szesnaście pociągów w regionie łódzkim zniknie z nowego rozkładu jazdy PKP, który ma zacząć obowiązywać w grudniu, a kolejne 32 połączenia stoją pod znakiem zapytania. Urząd Marszałkowski, który finansuje pasażerskie przewozy kolejowe, rozważa zastąpienie pociągów autobusami. Przesądzony jest los trzech pociągów z Łodzi Kaliskiej do Łowicza oraz połączenia Zduńska Wola - ... w nowym rozkładzie pewnych jest tylko 156. Zagrożone są m.in. pociągi Wieluń - Wieruszów, Pątnów - Kępno, Kutno - Płock. - Jeśli teraz stracimy pasażerów, to później trudno ich będzie odzyskać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,48908590,48908590,Autobusy_zamiast_pustych_pociagow.html


Temat: Nowy rozklad PKP - cd.
Nowy rozklad PKP - cd. czesc, Jacek Grabarski napisal pokrotce co sie zmieni, ja moze dorzuce kilka szczegolow. Widawa do Jeleniej Gory wyjedzie z LKaliskiej o 0615, we Wrocku bedzie dopiero o 1006. Niestety, wydluza sie czas jazdy miedzy Lodzia a Wroclawiem o ponad 20! minut - Ostrow-Wroclaw bedzie ok.10' dluzej oraz Zdunska-Lodz, poniewaz od 14/12 obnizona bedzie Vmax - z 80 ... powrotem ok. 0900. Nie bedzie 'Przasniczki', nie bedzie nocnej rzezni Szczecin-Lublin przez Lodz, Radom [pojedzie przez Warszawe,Kutno]. Nie bedzie Dresdnera, ktory pojedzie przez Czestochowe-Opole. Nie wiem czy to sie zmienilo, ale jeszcze kilka dni temu pociagi z Kaliskiego w kierunku Czestochowy lub Wawy byly wytrasowane przez Widzew. Czas jazdy Kaliska-Widzew: 46 [czterdziesci szesc!] minut. Aha, Zagorz pojedzie przez Czestochowe-Krakow-Tarnow, nie przez Skarzysko- ... Podobnie z Wlokniarzem - to nie jest calkiem nowe polaczenie tylko zmiana trasy, zamiast Zdunskiej-Ostrowa bedzie Kutno-Konin. Te nowe polaczenia Ostrow/Sieradz-Kaliska-Zgierz-Widzew to sa tzw. RegioPlusy, czyli poc. przyspieszone. Bilet w nich...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,8456342,8456342,Nowy_rozklad_PKP_cd_.html


Temat: Rozkład jazdy PKP 07/08 już w sieci
Rozkład jazdy PKP 07/08 już w sieci www.pr.pkp.pl/aktualnosci,s,0,150.html Na stronie umieślili część rozkładów PDFie. Europa :-) Z iforomacji prasowej: - "Inne nowości to: „Widawa” Łódź Kal. – Wrocław Gł." - "Nie ... będzie miało wydłużone relacje. (...) „Konopnicka” Łódź z Białymstokiem i Suwałkami," - "Niektóre pociągi pojadą zmienionymi trasami. „Niegocin” z Wrocławia do Ełku zamiast przez Poznań pojedzie przez Łódź. Tędy z kolei ... zabierze podróżnych z Wrześni. „Włókniarz” z Łodzi do Szczecina zamiast przez Ostrów Wlkp. pojedzie przez Kutno i Wrześnię. „Reymont” relacji Łódź – Kraków pomknie przez Tomaszów Mazowiecki i Centralną Magistralę Kolejową" - "Wakacyjny pociąg z Krakowa i Katowic do Ustki pojedzie od Częstochowy do Bydgoszczy przez Zduńską Wolę i Inowrocław." - dochodzi kolejny pociąg z Torunia Głównego do Łodzi Kaliskiej - "„Mazowsze” ... mieli bezpośrednie połączenie ze stolicy, bez uciążliwości związanych z przesiadką w Łowiczu." Miłego szukania wycięć i nowych połączeń regionalnych. Łódź Kaliska - Łowicz wstrzymane do odwołania. Z powodu remontu, czy bez...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,72682429,72682429,Rozklad_jazdy_PKP_07_08_juz_w_sieci.html


Temat: Udręka klientów PKP
Ja bardzo czesto jezdze na tej trasie Lodz-Warszawa. Powiem tak: zdarza sie ze konduktorzy nie sa mili. Ja sama osobiscie mialam taki przypadek. Ponadto w lato zdarza sie ze niezbyt mile pachna. Nie moge powiedziec ze wszyscy ale sa takie przypadki, osobiscie wywachalam:) Ostatnio jechalam pociagiem Warszawa-Lodz pociag mial godzine opoznienia, nikt nie wiedzial co sie dzieje. Dopiero po interwencji pasazera poinformowano przez glosniki. Pamietam pociagi w anglii gdzie nawet 5 min opoznienie bylo w pociagu komunikowane przez kierownika pociagu i przepraszano. Tutaj tez tak by mozna ale PKP nie mysli. Nie wspomne o czestym nieaktualnym rozkladzie jazdy. Ok. 4 tyg. temu mialam przesiadke w koluszkach. Wszyscy oczywiscie ciagna na dworzec zeby sprawdzic rozklad jazdy a aktualny rozklad wisi obok nieaktulanego. Nie wszyscy sie zorientowali ze czytaja nieaktulany bo informacja o o aktualnosci wisiala wysoko. Jechalam w lato z dworca Lodz Kaliska wpadam na dworzec patrze na rozklad moj pociag odjechal wiec podchodze do pani w okienku i pytam sie (a wczesniej sprawdzalam rozklad w internecie) pani mowi nieeeeeeeeee...ten rozklad nieaktualny ma pani pociag o tej porze o ktorej czytalam w sieci. A gdybym sie nie spytala? Skad moge wiedziec ze w internecie wszystko ok a na dworcu nie okej? Drukowanie rozkladow jazdy to nie sa duze pieniadze, sciaganie starych rozkladow jazdy to tylko jeden ruch. Czemu sie tak nie robi? Kwestia niedofinansowanie? Moim zdaniem nie. To kwestia myslenia PKP o pasazerach a raczej braku myslenia. Na cale szczescie znalazlam busa do warszawy i z warszawy. Tanszego. I bede nim jezdzic bo PKP mam dosc. Nie z powodu remontu. Bo pociag jedzie tyle samo co bus. Z powodu podejscia PKP do mnie czyli pasazera
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,391,70730063,70730063,Udreka_klientow_PKP.html


Temat: mini-PKP-Jazda
Witam, Szukam na dziś/jutro współtowarzysza podróży na część lub całość trasy mini-PKP-Jazdy Koszt? W zależności od odcinka, jednak całość kosztowałaby koło 21zł, więc np. Kutno-Warszawa to pewnie 3-4zł. Nie należy zapominać o jakichś drobnych na browar Podaję rozkład podróży: stacja                  przyj.  odj.    rodz. poc., numer, relacja ------------------------------------------------------------------ Kraków Główny          ...        19:12   19:13   R 41122 Częstochowa Osobowa     19:48   19:50   z Bielska Białej Piotrków Trybunalski    21:27   21:28 Łódź Fabryczna          22:21   --:-- Łódź Widzew             01:41   01:41   pospieszny Łódź Kaliska            02:02   02:05   R 45200/1 Zgierz                  02:21   02:21   z Bielska...
Źródło: topranking.pl/933/mini,pkp,jazda.php


Powered by WordPress, © Mój serwis - Przyladek wiecznego szczescia